Wrocławskie Forum Komunikacyjne

Forum o Komunikacji Miejskiej we Wrocławiu
Teraz jest 2014-09-02, 23:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 175 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-04-01, 12:01 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-01-27, 21:42
Posty: 9179
Lokalizacja: Wrocław - Nowy Dwór
Cytuj:
http://www.koleje.dolnyslask.pl/aktualnosc/stworz-rozklad-jazdy-na-2012-rok-491/

Stwórz rozkład jazdy na 2012 rok

30.11.2011


Rozpoczęły się prace nad rozkładem jazdy, który będzie obowiązywał w 2012 r. Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego czeka na Państwa propozycje i uwagi, dotyczące zmian w kursowaniu pociągów.

Wszyscy zainteresowani mogą nadsyłać swoje propozycje zmian w rozkładach czy korekt tras pociągów do 8 kwietnia 2011 r. Uwagi należy zgłaszać za pomocą specjalnego formularza.

Pismo z propozycjami zmian powinno zawierać następujące informacje:
- imię, nazwisko i dokładny adres zgłaszającego (anonimy nie będą rozpatrywane), a także adres e-mail;
- informacje o częstotliwości korzystania z kolei (codziennie – do pracy, szkoły, fakultatywnie – raz w tygodniu, na 2 tygodnie, w miesiącu, 2-4 razy w roku, 1 raz w roku, w ogóle nie korzystam, ale zacznę, do rodziny na weekend, na studia na weekend, na przesiadkę w głąb kraju lub za granicę);
- najczęściej przemierzaną trasę;
- treść postulatu (dowóz/odwóz na konkretną godzinę, skomunikowanie z innym składem, tłok w pociągu).

Nie będą rozpatrywane wnioski:
- niepełne i anonimowe;
- ogólnikowe i nie niosące konkretnego postulatu;
- do połączeń Inter- i Eurocity, TLK, interRegio i międzynarodowych (za wyjątkiem małego ruchu granicznego);
- z uwagami do stanu taboru i prędkości kursowania pociągów (to nie miejsce na uwagi nt. przewoźnika);
- zawierające uwagi o stanie linii i dworców (adresatami takich uwag i skarg są spółki odpowiadające za utrzymanie linii i infrastruktury kolejowej: PKP PLK i PKP Nieruchomości).

Propozycje można przesyłać na adres (z dopiskiem "Propozycje do rozkładu jazdy pociągów regionalnych na Dolnym Śląsku"):
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Departament Infrastruktury
Wybrzeże Słowackiego 12-14,
50-411 Wrocław

Zgłoszenia przyjmujemy też pod adresem e-mailowym: kontakt.koleje@dolnyslask.pl

Zgodnie z kodeksem prawa administracyjnego każdy, kto zgłosi się do urzędu z pomysłami, otrzyma odpowiedź w ciągu 14 dni roboczych. Wyjątkiem są pomysły wymagające szczególnych konsultacji – wtedy odpowiedzi należy się spodziewać w ciągu 28 dni roboczych.

Warto podkreślić, że na przyszły kształt kolejowej oferty przewozowej wpływać będzie szereg czynników, jak choćby ilość środków finansowych w dyspozycji UMWD, zasoby taborowe i personalne przewoźników, dostępność infrastruktury, jej stan i możliwości zapewnienia oferty odpowiedniej do popytu i oczekiwań podróżnych oraz poziomu rozwoju cywilizacyjnego.

_________________
Wrocławski Tabor Komunikacyjny
Dolnośląski Portal Inwestycyjny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-08-13, 19:25 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-01-27, 21:42
Posty: 9179
Lokalizacja: Wrocław - Nowy Dwór
W internecie można znaleźć już projekt rozkładu jazdy obowiązującego od grudnia br. W dużym skrócie:
- powrót pociągów na linię Lubań Śl. - Zgorzelec
- 30 minutowe takty na liniach do Oleśnicy, Strzelina, Legnicy, Brzegu i Wołowa
- dwie pary bezpośrednich pociągów Wrocław Gł. - Żary obsługiwanych przez SA134
- 1,5 pary bezpośrednich pociągów Wrocław Gł. - Zgorzelec obsługiwanych przez SA134
- przejęcie przez KD części pociągów na liniach do Jelcza-Laskowic, Legnicy i Wołowa (obsługa przez SA134)
- cała masa pociągów obsługiwanych przez SA na linii do Legnicy (na moje oko około połowy)
- czas przejazdu pociągów Regio z Jeleniej Góry ma się skrócić do 3:11 godziny
- przejęcie przez Czechów obsługi linii do Harrachova (zapewne w związku z remontem linii nr 311)
- nowa para pociągów z Wrocławia do Pardubic
- utrzymanie KKZ do Kudowy
- na Podsudeckiej tylko 6 par pociągów (teraz jest 7)
- godzinny takt na linii trzebnickiej.

_________________
Wrocławski Tabor Komunikacyjny
Dolnośląski Portal Inwestycyjny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-08-14, 08:31 
Offline
Ekspert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-19, 14:14
Posty: 669
Lokalizacja: Cała Polska
SA134 dobre na wszystko... Cóż za inteligenci takie trasy dla nich wynyślają?

_________________
http://www.dawidfratczak.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-08-14, 19:24 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-01-27, 21:42
Posty: 9179
Lokalizacja: Wrocław - Nowy Dwór
ufo napisał(a):
SA134 dobre na wszystko... Cóż za inteligenci takie trasy dla nich wynyślają?

Na mój gust to bardziej konieczność, niż czyjeś chęci. 30 minutowego taktu przy obecnej ilości EN57 nijak się nie osiągnie, o czym przekonaliśmy się w czasie trwania obecnego rozkładu, gdzie dodatkowe pociągi do Legnicy, Wołowa i Ziębic nigdy nie wyjechały. I myślę, że taka sytuacja będzie trwać do dostarczenia nowych EZT dla KD.

_________________
Wrocławski Tabor Komunikacyjny
Dolnośląski Portal Inwestycyjny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-08-15, 16:53 
Offline

Dołączył(a): 2010-08-24, 20:48
Posty: 292
Lokalizacja: Breslau / Grunwald
Po przeanalizowaniu propozycji rozkładu od grudnia 2011 przyszło mi do głowy kilka wniosków:

1. linia Wrocław - Trzebnica
Nadal pozostaje 13 kursów/dobę, jednak w godzinach wczesno-wieczornych tworzy się duża przerwa między kursami (16.44-19.04).

2. kierunek Wołów
Liczba kursów ma zwiększyć się do 21 (z 13). Zostanie dołożone 6 kursów do Wołowa (w tym 2 na SA134), oraz jeden do Zielonej Góry i dwa do Głogowa. Brakuje za to kursu "Karmazyna" do Szczecina. Dzięki zmianom zlikwidowane zostaną obecne duże przerwy (6.41 - 9.32 - 12.36). Takt będzie wynosił od 30 do 120 minut.

3. kierunek Oleśnica
Liczba kursów zwiększy się z 27 do 28 kursów. Szczególnie zostaną zagęszczone godziny przedpołudniowe. Przestanie kursować pociąg do Jarocina o 14:07 oraz wieczorny kurs do Łodzi Kaliskiej/Ostrowa Wlkp. W ich miejsce zostanie uruchomionych więcej kursów do Oleśnicy - obecnie 4, od grudnia 8. Liczba pociągów do Kluczborka i Krotoszyna nie zmieni się. Takt na trasie do Oleśnicy będzie wynosił 30-60 minut.

4. kierunek Wałbrzych
Liczba kursów zmniejszy się z obecnych 14 do 12. Pociąg do Trutnova będzie odjeżdżał około 45 minut później i przestanie kursować zamiennie w dni robocze/wolne z kursem do Wałbrzycha. Do Jeleniej Góry nadal będą jeździły 4 kursy, jednak znacznie zmienią się ich godziny odjazdu (z 7.44, 10.00, 13.52, 17.42 - na 6.46, 14.46, 16.46, 18.46). Z obecnych 9 kursów do Wałbrzycha Głównego zostanie tylko 6 - głównie w godzinach popołudniowych, oraz jeden skrócony kurs do Wałbrzycha Miasto (o 12.16). Obecnie w rozkładzie nie ma przerw dłuższych niż około 2-godzinne. Wg nowego rozkładu ma być przerwa między 6.46 a 12.16. Mam nadzieję, że w tym czasie do Wałbrzycha/JG będzie jechał jakiś IR lub TLK-a. Dwa kursy do Jeleniej Góry będą obsługiwały składy 4B*

5. kierunek Legnica
Z obecnych 23 kursów ich liczba zwiększy się do 25. Bez zmian zostaną kursy do Drezna - nadal 3 i nadal obsługiwane Desiro. Przestaną kursować pociągi do Jeleniej Góry przez Legnicę (obecnie 4). Również zniknie z rozkładu kurs o 8.30 do Bolesławca. W ich miejsce pojawią się nowe kierunki: Żary (12.20, 14.20 - obsługa SA134) oraz Zgorzelec (10.20, 19.50 - obsługa SA134). Zwiększy się również ilość kursów do Lubania Śląskiego (dodany poranny o 8.20) oraz Węglińca (+1) i Legnicy (+2). Zamiast jak to jest obecnie dwóch kursów SA do Legnicy od nowego rozkładu będą cztery. Pociągi będą kursowały krócej niż obecnie, ostatni kurs o 22.50 zamiast o 23.43. Takt będzie wynosił od 30 do 120 minut.

6. kierunek Rawicz
Liczba kursów zwiększy się z 12 do 14. Nadal do Rawicza będzie jeździć 6 kursów, o zbliżonych godzinach. Podobnie nie zmieni się liczba kursów do Torunia. O ponad godzinę opóźniony zostanie kurs do Gniezna. Po jednym kursie zostało dodanych do Poznania oraz Leszna. W nowym rozkładzie powstaną duże przerwy (7:20 - 11:20, 16:50 - 19:50). Część połączeń będą obsługiwały EN71 oraz składy 4B.

7. kierunek Jelcz-Laskowice
Liczba kursów zwiększy się z 12 do 13. Zlikwidowana zostanie przerwa od 7.56 do 11.15. Pociągi kursować będą co godzinę lub dwie. Jeden kurs w piątki przedłużony będzie do Opola Głównego. 7 kursów z 13 obsługiwane będzie SA134.

8. kierunek Kłodzko
Zamiast 14 kursów będzie 20. Pozostanie pociąg do Usti n/Orlici. Zwiększy się ilość połączeń do Międzylesia. Dla odmiany do Bystrzycy Kł. kursować będą już tylko 2 pociągi. Dodatkowo mają zostać uruchomione 4 kursy do Strzelina oraz 1 kurs do Pardubic (o 15.49). Obecnie pociągi kursują w maksymalnych odstępach około 2 h, po zmianach w godzinach między szczytem porannym i popołudniowym niewiele się zmieni. Część składów obsługiwana będzie składami 3B/4B.

9. kierunek Opole
Liczba kursów zmniejszy się o 1 - z 19 do 18. Przestanie kursować pociąg do Bohumina. Zmniejszy się liczba kursów do Opola (z 7 do 6) a z 2 do 3 wzrośnie liczba kursów do Brzegu. Do Rybnika, Kędzierzyna, Raciborza oraz Gliwic ilość kursów pozostanie bez zmian. W nowym rozkładzie zostanie wydłużone kursowanie pociągów Regio na tej trasie. Obecnie ostatnie jechały o 18.38 i 20.38, od grudnia będzie to 20.46 i 22.46.

*Cóż to za oznaczenie to 4B lub 3B? Wagony piętrowe? Bezprzedziałowe?

Przy okazji ciekawe czy wszystkie kursy oznaczone jako SA134 będą obsługiwane tymi szynobusami czy tak jak ostatnio trafiłem na trasie do Trzebnicy SA132 i SA135...

_________________
31.03.2012r. - koniec KM we Wrocławiu...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-08-15, 18:47 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-01-27, 21:42
Posty: 9179
Lokalizacja: Wrocław - Nowy Dwór
viking napisał(a):
Przestanie kursować pociąg do Bohumina.

Ale będzie kursował pociąg z Bohumina. Nie wiem, czy to czasem nie jest jakiś błąd, bo projekt zawiera kilka błędów.
viking napisał(a):
*Cóż to za oznaczenie to 4B lub 3B? Wagony piętrowe? Bezprzedziałowe?

B to wagon klasy 2 (teoretycznie może być to bohun), a cyfra oznacza ich ilość.

_________________
Wrocławski Tabor Komunikacyjny
Dolnośląski Portal Inwestycyjny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-08-15, 19:02 
Offline

Dołączył(a): 2010-08-24, 20:48
Posty: 292
Lokalizacja: Breslau / Grunwald
bystrzak2000 napisał(a):
Ale będzie kursował pociąg z Bohumina. Nie wiem, czy to czasem nie jest jakiś błąd, bo projekt zawiera kilka błędów.
Rzeczywiście, tego nie doczytałem. To możliwe, że ktoś zapomniał o tym kursie.
bystrzak2000 napisał(a):
B to wagon klasy 2 (teoretycznie może być to bohun), a cyfra oznacza ich ilość.

Dziękuję za wyjaśnienie.

_________________
31.03.2012r. - koniec KM we Wrocławiu...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-08-15, 21:03 
Offline

Dołączył(a): 2011-05-25, 21:52
Posty: 125
Lokalizacja: Krotoszyn/Wrocław
viking napisał(a):
Przestanie kursować pociąg do Jarocina o 14:07

Zdaje mi się, że ten pociąg nie znika, ale zostaje przedłużony do Poznania przez Jarocin, wyjazd z Głównego 13:04.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-08-17, 19:58 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2007-06-01, 21:57
Posty: 5013
Lokalizacja: Wrocław
viking napisał(a):
Cóż to za oznaczenie to 4B lub 3B
Nawiasem mówiąc 3B/4B (albo 3B+4B+3B) to fabryczne oznaczenie EW55 ;-)

_________________
(...) W Berlinie istnieje Towarzystwo mające na celu odzwyczajenie ludzi od trzymania rąk w kieszeniach. (...) Nazywa się bardzo skromnie „Antihändeindentaschenhalterverein”.
Gazeta Toruńska nr 227, 2 października 1894 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-08-29, 20:41 
Offline

Dołączył(a): 2011-08-18, 12:03
Posty: 5
Lokalizacja: Wołczyn
Nadal nie ma porozumienia co do "Podsudeckiej" Kamieniec-Nysa. Czy naprawdę tak trudno tam uruchomić komunikację kolejową? Z tego co się dowiedziałem, to woj.opolskie jest sceptycznie nastawione do tego połączenia. KD byłyby chętne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-08-29, 22:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-12-21, 16:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Wrocław
Niestety obawiam się, że w tym województwie niewiele da się zdziałać. Sam tam mieszkałem w jednym miasteczku, kiedyś pociągi były naprawdę wygodne, jeździło się do i z Wrocławia bez większych problemów i pociągi tam szalały, ale od jakiegoś czasu wszystko się rozsypało. W zamian za wszystkie pociągi pojawił się jeden szynobus i jeszcze szybciej zniknął, kończąc tym samym erę przewozów pasażerskich. Szkoda, bo te okolice miałyby duży potencjał turystyczny - jeziora, zamek itp. Przecież ten odcinek kwalifikował się kiedyś do elektryfikacji, mogłoby być nawet bezpośrednie połączenie z Wrocławia. Ale nie ma woli by to rozwijać, ważniejsza jest władza i znajomości... Stacje zapyziałe, zabytkowe wiaty peronowe niedługo się zawalą lub zostaną rozkradzione. Może kiedyś coś się tam zmieni na lepsze, ale raczej nieprędko.
Tak na marginesie: tam gdzie mieszkałem za oknem był strumyczek i bardzo dużo wielkich, dających cień i schronienie dla ptaków topoli, było też trochę dzikich drzew owocowych. Wszystko wyrżnięto i jest tam teraz tak łyso, że aż niedobrze się robi. Bo ktoś musiał wziąć za to pieniądze...

_________________
Jeśli z punktu A do punktu B chce przejechać w ciągu godziny 45 000 osób, to mamy kilka możliwości, poczynając od linii kolei miejskiej, która zajmie 8 metrów szerokości, przez 4 torowiska tramwajowe, kończąc na 30 pasach w jedną stronę dla samochodów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-24, 22:26 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-01-27, 21:42
Posty: 9179
Lokalizacja: Wrocław - Nowy Dwór
Na kolejowej stronie UMWD można już obejrzeć projekt nowego rozkładu jazdy dla niektórych linii kolejowych na Dolnym Śląsku: http://www.koleje.dolnyslask.pl/rozklad-jazdy/

Najciekawsze:
- pociąg IR "MAMRY" będzie kursował w jedną stronę z Międzylesia (na odcinku Międzylesie - Wrocław Gł. jako pociąg REGIO) do Olsztyna Gł. - jest to jedyny pociąg IR w kierunku Poznania
- pociąg IR "SZCZELINIEC" będzie kursował w jedną stronę z Olsztyna Gł. do Międzylesia (na odcinku Wrocław Gł. - Międzylesie jako pociąg REGIO) - jest to jedyny pociąg IR z Poznania
- para pociągów REGIO Wrocław Gł. - Usti n. Orlici otrzyma nazwę "NYSA"
- para pociągów REGIO Wrocław Gł. - Pardubice Hl. n. otrzyma nazwę "GLACENSIS"
- dwie pozostałe pary pociągów z Czech do Kłodzka otrzymają nazwy "ŚNIEŻNIK" oraz "ORLICA"
- pociąg REGIO "CZARNA GÓRA" będzie kursował do Międzylesia w soboty, niedziele i święta (odj. 7:31), a z Międzylesia codziennie
- jedna para pociągów Wrocław Gł. - Bystrzyca Kłodzka Przedmieście otrzyma nazwę "MARIANNA ORAŃSKA"
- pociąg REGIO z Międzylesia do Ostrowa Wlkp./Łodzi Kaliskiej otrzyma nazwę "SUDETY"; pociąg z Ostrowa do Kłodzka pozostanie bez nazwy
- popołudniowy pociąg REGIO do Torunia otrzyma nazwę "KATARZYNKA"
- popołudniowy pociąg REGIO do Łodzi Kaliskiej otrzyma nazwę "WIDAWA"
- poranny pociąg REGIO do Częstochowy otrzyma nazwę "LISWARTA"
- pociągi relacji Wrocław Gł. Żary - Wrocław Gł. otrzymają nazwy "KWISA" oraz "BÓBR"
- pociągi do Drezna i z Drezna będą zatrzymywały się dodatkowo na stacjach Wrocław Nowy Dwór, Wrocław Leśnica, Miękinia, Malczyce, Chojnów, Pieńsk
- nie ma pociągu IR "ŁUŻYCE"
- nie ma pociągu IR "ŚLĄZAK" oraz pociągu REGIO "KARMAZYN" do Szczecina Gł. (skrócony do Zielonej Góry)
- poranny pociąg do Jeleniej Góry (odj. 6:42) oraz wieczorny powrotny (odj. 19:01) otrzyma nazwę "SZRENICA"
- poranny pociąg z Jeleniej Góry do Wrocławia Gł. (odj. 6:05) i popołudniowy powrotny (18:46) otrzyma nazwę "SZKLARKA"
- pociąg IR "GALICJA" będzie kursował codziennie w relacji Rzeszów Gł. - Jelenia Góra i z powrotem (na odcunku Wrocław Gł. - Jelenia Góra jako pociąg REGIO)
- będzie uruchomiony piątkowy pociąg REGIO "STOBRAWA" do Opola Gł. przez Jelcz Laskowice (odj. 15:46)
- pociąg REGIO do Poznania Gł. przez Krotoszyn (odj. 13:15) otrzyma nazwę "BARYCZ"
- pociąg IR "PROSNA" w roku szkolnym będzie kursował w piątki i niedzielę do stacji Chełm, a w wakacje w piątki i niedzielę do Warszawy Wsch.
- pociąg IR "BOLKO" będzie kursował codziennie do stacji Chełm przez Katowice
- pociąg IR "PIAST" będzie kursował codziennie do Warszawy Wsch. przez Katowice
- pociąg IR "ŁYSICA" będzie kursował w piątki, niedziele oraz wybrane dni do Kielc przez Katowice (powrót w poniedziałki, soboty oraz wybrane dni)
- piątkowy popołudniowy pociąg do Opola Gł. (odj. 16:30) otrzyma nazwę "ŻAK" (powrót w niedzielę - przyj. 18:04)
- pociąg IR "SZYNDZIELNIA" będzie kursował codziennie do Bielska-Białej
- pociąg IR "ANGELUS" będzie kursował w piątki, niedziele oraz wybrane dni do Katowic (powrót w poniedziałki, soboty oraz wybrane dni)
- pociąg IR "GIEWONT" będzie kursował w sezonie letnim i zimowym w weekendy do Zakopanego

Więcej pociągów interREGIO nie zauważyłem.

_________________
Wrocławski Tabor Komunikacyjny
Dolnośląski Portal Inwestycyjny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-24, 22:37 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2007-03-04, 22:48
Posty: 6237
Lokalizacja: 12542
bystrzak2000 napisał(a):
- pociągi relacji Wrocław Gł. Żary - Wrocław Gł. otrzymają nazwy [...] "BÓBR"
- poranny pociąg do Jeleniej Góry (odj. 6:42) oraz wieczorny powrotny (odj. 19:01) otrzyma nazwę "SZRENICA"

O, dwie nazwy pociągów zapamiętane z dzieciństwa wracają - jak miło ;)
bystrzak2000 napisał(a):
- pociągi do Drezna i z Drezna będą zatrzymywały się dodatkowo na stacjach Wrocław Nowy Dwór, Wrocław Leśnica, Miękinia, Malczyce, Chojnów, Pieńsk
Ogólnie fajnie, ale z tym Pieńskiem to jednak lekka przesada.

_________________
Berliner_BVG: Organizator KM z prawdziwego zdarzenia układający rozkłady dla wszystkich przewoźników
Rauxel: Stefek ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-24, 22:49 
Offline

Dołączył(a): 2011-02-21, 17:01
Posty: 158
Lokalizacja: Wrocław Popowice
Ciekawe czy za powrotne Mamry, teraz Szczeliniec, pojedzie jakaś osobówka. Zastanawia mnie też po co mieszać i jedną parę nazywać różnymi nazwami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-24, 22:52 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006-01-27, 21:47
Posty: 7956
Lokalizacja: Wrocław-Krzyki
Dodatkowe postoje RE do/z Drezna pomiędzy Wrocławiem, a Legnicą można uznać za jakiś żart. Do tej pory to połączenie było wybierane zważywszy na to, że czas podróży w porównaniu do pociągów Regio był dużo krótszy (w innym kraju po prostu byłby normalny). W takim wypadku taryfa do długości podróży nie będzie adekwatna i zdecydowanie pogorszy jakość podróży.
Co do pociągów IR - pewnie jeszcze będą jakieś uzgodnienia na szczeblu spółki w Warszawie. Powinno coś dojść.

_________________
WFK na Facebooku - dołącz do nas


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 175 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL