KM Płock

Organizatorzy transportu miejskiego, przewoźnicy komunikacji miejskiej, wykazy taboru.
Wiadomość
Autor

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29026
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#2 Post autor: J-31 » 2009-09-29, 08:41

Wow. Piękny. Fajnie wygląda. Wreszcie fabrycznie nowy przegub w KM Płock. Szkoda tylko, że znów - ale to już chyba tradycja w Płocku - ma lufciki (brak klimy). Będzie fajny, przegubowy, duszny (w lato) autobus :mruga:


Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29026
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#4 Post autor: J-31 » 2010-03-03, 10:26

Fajnie Neosie. Na pewno się sprzydadzą w Płocku. Ciekawy jestem, czy KM Płock przelakieruje je po całości, czy tylko fronty ? ;)

tarzanpata

#5 Post autor: tarzanpata » 2010-03-03, 13:26

Przepiękne. A znając życie tylko fronty ;) , chociaż miło by było gdyby całe zostały przemalowane.

faja_k
Posty: 6026
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

#6 Post autor: faja_k » 2010-03-03, 14:46

Przecież przy pierwszej focie piszą, że będą w całości przemalowane.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29026
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#7 Post autor: J-31 » 2010-03-03, 14:51

Rzeczywiście. Ja czytałem jeszcze inny opis - o tym, że oba autobusy trafiły do lakierni. ;)

To będzie chyba pierwszy przypadek. Poprzednio sprowadzone autobusy używane, miały lakierowane tylko fronty. A resztę zostawiali. ;)

Co by nie gadać. Z niecierpliwością czekam na kolejne fotki tych N4021, ale już po przelakierowaniu :P

Awatar użytkownika
KB
Kierowca
Kierowca
Posty: 881
Rejestracja: 2008-09-13, 16:14
Lokalizacja: BB/Katowice/Rybnik
Kontakt:

#8 Post autor: KB » 2010-04-07, 17:43

#711 wyjechał wczoraj z tego co widzę:
http://www.gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pos=-7460

Awatar użytkownika
Mrozard
Moderator
Moderator
Posty: 1563
Rejestracja: 2009-06-18, 10:17
Lokalizacja: co

#9 Post autor: Mrozard » 2010-04-07, 17:47

Może i nie pałam sympatią do Neoplanów, ale ten wyjątkowo mi się podoba. Ładne zestawienie kolorów, słyszę, że silnik też dość dobrze chodzi. IMHO udany zakup :)

Mam jedno pytanie - czemu ma bygdoskie blachy? Leasing?

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4011
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

#10 Post autor: Marcin_558 » 2010-04-07, 17:50

O widzę że przegubowe Neoplany są w leasingu w Bydgoszczy :)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29026
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#11 Post autor: J-31 » 2010-04-08, 08:57

W sumie KM Płock dokonało fajnego zakupu. Autobus robi miłe wrażenie. Oby tylko jak najdłużej :mruga:

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 9998
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

#12 Post autor: pmaster » 2010-10-12, 22:25

Użytkownik płockiego forum o KM pisze:Potwierdzam 5 Jelczy M120 "lewarków" z Piły z 2000r. przemalowanych w nasze kolory trafi może już w okolicach 1 listopada do KM Płock. Podobno są w świetnym stanie. Tyle że to Jelcze M120!!!
Dość interesujący news wg mnie, tego bym się po KM nie spodziewał.
mrozard pisze:Mam jedno pytanie - czemu ma bygdoskie blachy? Leasing?
Marcin_558 pisze:O widzę że przegubowe Neoplany są w leasingu w Bydgoszczy
Nie, to DAFA teraz u siebie autobusy rejestruje, a w parę dni po przyjeździe już mają płockie

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29026
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#13 Post autor: J-31 » 2010-10-13, 08:39

Ciekawy jestem w jakim faktycznie stanie są te 120-stki. Swoją drogą to dosyć dziwny zakup, czy KM Płock jest w aż tak złej kondycji finansowej, że odkupuje już nawet używane Jelcze ? Czy może zamierzają je wykorzystać do obsługi linii, gdzie nawierzchnia drogowa na razie wyklucza niskacze. :cool:

mars84
Ekspert
Ekspert
Posty: 163
Rejestracja: 2008-07-12, 22:27
Lokalizacja: Łozina/Wrocław

#14 Post autor: mars84 » 2010-10-13, 10:14

Jeżeli włodarze KM Płock zamierzają iść dalej w tym kierunku to zapraszam do Wrocławia po lewarki Jelcz 120M i M/3 z lat 2000-2004 :)

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 9998
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

#15 Post autor: pmaster » 2010-10-13, 18:18

J-31 pisze:Swoją drogą to dosyć dziwny zakup, czy KM Płock jest w aż tak złej kondycji finansowej, że odkupuje już nawet używane Jelcze ?
Zbyt dużo pieniędzy to oni nigdy nie mieli.
J-31 pisze:Czy może zamierzają je wykorzystać do obsługi linii, gdzie nawierzchnia drogowa na razie wyklucza niskacze.
W Płocku raczej nie ma aż tylu takich linii, a te które są, spokojnie dałoby się obsłużyć tym, co jest. Abstrachując od tego, linia 20 jeździ po ul. Boryszewskiej, która jest w tak fatalnym stanie, że gdybym się tym zajmował, poprosiłbym Urząd Miasta o jej ponowne skrócenie, a gdyby się nie zgodzili, puszczałbym na nią same wysokopodłogowe autobusy typu 120M albo Conecto i może czasem jakiegoś starego niskacza. A na tej linii potrafi jeździć wszystko, włącznie z nowymi SU12.
Co zaś do przyczyn — w KM jest dużo Jelczy z lat 90. (tutaj jest spis taboru), może trzeba je pilnie wymienić. Możliwe także, że zwiększą ilość kursów (wybory?).
Jeżeli włodarze KM Płock zamierzają iść dalej w tym kierunku to zapraszam do Wrocławia po lewarki Jelcz 120M i M/3 z lat 2000-2004
Mam nadzieję, że nie. Wolę jechać Jelczem niż czekać na coś lepszego, ale bez przesady.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29026
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#16 Post autor: J-31 » 2010-10-14, 07:57

Pmaster a własciwie w jakim stanie są PR-ki KM Płock. Parę lat temu jak je widziałem, to nie wyglądały najlepiej. Rozumiem, że teraz może być gorzej. A z tego co widzę w bazie danych na TWB, to jeszcze kilka sztuk powinno jeździć ;)

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 9998
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

#17 Post autor: pmaster » 2010-10-14, 18:31

W KM jest jeszcze 10 PR-ek, z czego dwie z 1984 r. (ale chyba nie są w złym stanie, miały 2 NG i jednej całkiem niedawno zrobili blacharkę) i na pewno przynajmniej niektóre jeżdżą, a i 120M jest niemało (20 przy 124 autobusach ogółem) i się sypią. Wymiana tego zajęłaby jakaś 4 lata (chyba żeby nie uwzględnić odstawionych na awarie, ale nie wiem ile ich jest), no i dochodzą do tego (trwalsze, ale bez przesady) Ikarusy 280 z 1995/6 r., gnioty i odkurzacz. Dobrze, że KM ostatnio kupuje dużo autobusów.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29026
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#18 Post autor: J-31 » 2010-10-15, 08:58

Ok. Dzięki za odpowiedź :)

Płockibus

#19 Post autor: Płockibus » 2010-10-18, 09:42

Witam!
Co znaczy "Ikarusy 280 z 1995/6 r." ? skąd ta szóstka?

faja_k
Posty: 6026
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

#20 Post autor: faja_k » 2010-10-18, 17:10

Zapewne chodziło o to, że te Ikarusy są z 1995 i 1996 roku.

ODPOWIEDZ