Cięcia w komunikacji 2009

Zmiany, utrudnienia, uruchomienia i zawieszenia
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4320
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Cięcia w komunikacji 2009

#1 Post autor: Przemek » 2009-08-21, 20:21

Niszczenia KM przez WTr i prezydenta, ciąg dalszy i raczej nie skończy się tylko na tym:

http://wrosystem.um.wroc.pl/beta_4/webd ... acjach.pdf
Uwaga Pasażerowie!
Wydział Transportu Urzędu Miejskiego Wrocławia informuje, że
od dnia 29.08.2009 r. (sobota)
zostanie wprowadzona następująca zmiana w organizacji komunikacji autobusowej:
131
pl. Grunwaldzki ⇒ pl. Grunwaldzki ⇒ most Szczytnicki ⇒ Kochanowskiego ⇒ mosty Jagiellońskie ⇒ Brucknera ⇒ Krzywoustego ⇒ Kiełczowska ⇒ ¯mudzka ⇒ Litewska ⇒ Litewska

Litewska ⇒ Litewska ⇒ ¯mudzka ⇒ Kiełczowska ⇒ Krzywoustego ⇒ Brucknera ⇒ mosty
Jagiellońskie ⇒ Kochanowskiego ⇒ most Szczytnicki ⇒ pl. Grunwaldzki ⇒ Norwida ⇒ Skłodowskiej Curie ⇒ pl. Grunwaldzki

139
Kuźniki (Jerzmanowo Baza) ⇒ Hermanowska ⇒ Kołobrzeska ⇒ śernicka ⇒ Rogowska ⇒
Chociebuska ⇒ Gubińska ⇒ Strzegomska ⇒ Wagonowa ⇒ Fabryczna ⇒ Robotnicza ⇒ Braniborska ⇒ Sokolnicza ⇒ Legnicka ⇒ pl. Jana Pawła II

pl. Jana Pawła II ⇒ Legnicka ⇒ Nabycińska ⇒ Braniborska ⇒ Robotnicza ⇒ Strzegomska ⇒ Gubińska ⇒ Chociebuska ⇒ Rogowska ⇒ ¯ernicka ⇒ Kołobrzeska ⇒ Kuźniki (Jerzmanowo Baza)
141
pl. Grunwaldzki ⇒ pl. Grunwaldzki ⇒ most Szczytnicki ⇒ Kochanowskiego ⇒ mosty Jagiellońskie ⇒ Brucknera ⇒ Krzywoustego ⇒ Bora Komorowskiego ⇒ Irkucka ⇒ Królewska ⇒ Osiedle Sobieskiego

Osiedle Sobieskiego ⇒ Królewska ⇒ Irkucka ⇒ Bora Komorowskiego ⇒ Krzywoustego ⇒
Brucknera ⇒ mosty Jagiellońskie ⇒ Kochanowskiego ⇒ most Szczytnicki ⇒ pl. Grunwaldzki ⇒ Norwida ⇒ Skłodowskiej Curie ⇒ pl. Grunwaldzki
Nie wiem po kiego grzyba te zmiany, komu przeszkadzało 139 na Grunwaldzkim i 131/141 do placu Dominikańskiego... :wall: Druga sprawa, że wszystkie z w.w. linii nie będą stawać na superhipernowoczesnym RR z "bardzo fajnym systemem"*, a 139 będzie na Legnickiej i na Nowym Dworze dublowane ze 132 i 142, czyli wygaszanie popytu.

Nie wspominając już że na obecnej trasie 139 są trzy szkoły (DSWE**, WSB*** i jeszcze CKP****, UPr*****, polibuda...), kilka fabryk i frekwencja na tej linii aż do pl. Grunwaldzkiego nie jest mała. W dodatku w niedzielę m.in. ta linia służy ludziom za dojazd na targowisko na Świebodzkim, co jeszcze bardziej świadczy o słuszności obecnej trasy.

Ale spokojnie, będą niedługo wybory to się Dupkiewicza wygoni z koryta.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
* - We wrocławskiej wybiórczej tak tablice informacyjne na Rondzie Reagana nazwał prezes MPK.
** - Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji
*** - Wyższa Szkoła Bankowa
**** - Centrum Kształcenia Praktycznego
***** - Uniwersytet Przyrodniczy
Ostatnio zmieniony 2009-08-22, 18:17 przez Przemek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29030
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#2 Post autor: J-31 » 2009-08-22, 18:14

Wydaje mi się, że ten facet chyba faktycznie nie lubi k.m. Bo pomysł by zmniejszyć częstotliwość kursowania tramwajów na wszystkich liniach - do trzech na godzinę. To chyba mała przesada. ;)

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4320
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

#3 Post autor: Przemek » 2009-08-22, 18:26

Wielmożny prezydent Wrocławia Rafał D. raczej palcem nie kiwnie, aby sprawdzić na własnej skórze, jak funkcjonuje wrocławska komunikacja miejska. Mieszka w dodatku w niedalekim od mojej dzielnicy, podwrocławskim Ramiszowie i to on też zablokował budowę nowej pętli przy ul. Widawskiej dla linii 130. (Poniekąd dlatego, że tam mieszka)

Od momentu wybrania go ponownie na prezydenta, olał już totalnie transport publiczny, a Wydział Transportu w osobie Czuryły to wykorzystuje podsuwając mu kolejne "plany oszczędzania antykryzysowego" co łatwo przetłumaczyć jako niszczenie komunikacji miejskiej w tym mieście.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29030
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#4 Post autor: J-31 » 2009-08-22, 18:37

Kędzior pisze:Od momentu wybrania go ponownie na prezydenta, olał już totalnie transport publiczny, a Wydział Transportu w osobie Czuryły to wykorzystuje podsuwając mu kolejne "plany oszczędzania antykryzysowego" co łatwo przetłumaczyć jako niszczenie komunikacji miejskiej w tym mieście.
Jeśli tak się sprawy mają - to dlaczego Wrocław kupuje kolejne Skody i przygotowuje się do uruchomienia Tramwaju Plus ? ;)

PAFAWAG

#5 Post autor: PAFAWAG » 2009-08-23, 00:01

J-31 pisze:Wydaje mi się, że ten facet chyba faktycznie nie lubi k.m. Bo pomysł by zmniejszyć częstotliwość kursowania tramwajów na wszystkich liniach - do trzech na godzinę. To chyba mała przesada.
Bywało gorzej - przed remontem ul. Szewskiej był nawet pomysł całkowitej likwidacji ruchu tramwajowego na tej ulicy, który był faworyzowany przez Dutkiewicza. No ale zdrowy rozsądek wygrał.
J-31 pisze:Ładna, szeroka ulica, z torowiskiem, po środku - linie tramwajowe na wrocławskie Marino. I jeszcze ciekawszy przypadek - skrzyżowanie tramwajowo - kolejowe.
Tamtędy kiedyś biegła linia 750 mm Trzebnica Gaj - Wrocław Wąsk. Kawałek za pętlą pozostały po niej przy drodze słupki hektometrowe i starotorze (ob. chodnik). Co do toru kolejowego przecinającego jezdnię w poprzek - tuż za pętlą znajduje się jeszcze jeden taki tor, chyba też nieużywany - co to jest za bocznica, do Wrozametu?
J-31 pisze:Jeśli tak się sprawy mają - to dlaczego Wrocław kupuje kolejne Skody i przygotowuje się do uruchomienia Tramwaju Plus ?
Widać obecna władza zachowała jeszcze odrobinę oleju w głowie i myśli (choć trochę) nad sprawniejszym transportem do "wrocławskiej sypialni", poza tym dochodzi Euro 2012 i konieczność sprawnej komunikacji w rejonie przyszłego stadionu na Maślicach (chociaż niektóre pomysły przedłużania linii tramwajowych nie są zbyt dobre - ja oczywiście popieram rozwój tramwajów, jak najbardziej, ale przedłużka Biskupin-Bartoszowice... :confused: ). Poza tym T+-em można się przecież chwalić w mediach, jaki to sukces, takie "naziemne metro".

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4320
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

#6 Post autor: Przemek » 2009-08-23, 00:37

PAFAWAG pisze:Bywało gorzej
Uwierz mi, że nie bywało gorzej. Gorzej to dopiero będzie, WTr nie skończy na zmianie z 131, 141 i 139. Jakość ostatnich zmian we wrocławskiej KM świadczy dobitnie, że komuś zależy na całkowitym zapchaniu miasta.
PAFAWAG pisze:
J-31 pisze:Wydaje mi się, że ten facet chyba faktycznie nie lubi k.m. Bo pomysł by zmniejszyć częstotliwość kursowania tramwajów na wszystkich liniach - do trzech na godzinę. To chyba mała przesada.
Bywało gorzej - przed remontem ul. Szewskiej był nawet pomysł całkowitej likwidacji ruchu tramwajowego na tej ulicy, który był faworyzowany przez Dutkiewicza. No ale zdrowy rozsądek wygrał.
Nie tak dawno magistrat się pytał mieszkańców Wrocławia co zrobić z Szewską i dużo głosów było za usunięciem stamtąd tramwajów, bo przeszkadzają w spacerze po deptaku i w rozwoju handlu wzdłuż niej.
Nawet można było wpisać się do księgi życzeń w kursującym wokół Starego Miasta #1217.

Nie zmienia to faktu, że Szewska stała się studnią bez dna, w którą miasto niepotrzebnie wlewa pieniądze. Niedoróbki (jak choćby wyciek masy bitumicznej w wakacje) wychodzą same, a większość mieszkańców i turystów i tak woli iść po Rynku.

Co do Tramwaju Plus, magistrat chwali się, żę będzie taki taki i super fajny. Ja tam proponuję nie cieszyć się za wczasu z tego powodu, gdyż T+ nigdy szybkim tramwajem nie będzie. Dopóki nie będzie priorytetów na skrzyżowaniach (i... wolniejszych tramwajów przed nim, albo i... odpukać dopóki one będą) to Tramwaj Plus będzie zwykłym Tramwajem, tylko dodatkowo spowalnianym przez "zwykłe tramwaje" i sygnalizację świetlną.

Podsumowując działania WTr, na Kowale jeździ tylko 6 (nie liczę pojedyńczych kursów 23), na Klecinę 17. Jeśli tak samo ma to wyglądać z T+ (degradacja linii na Leśnicę), to ja dziękuję serdecznie.

PAFAWAG

#7 Post autor: PAFAWAG » 2009-08-23, 01:01

Kędzior pisze:na Kowale jeździ tylko 6 (nie liczę pojedyńczych kursów 23)
Na Kowale to akurat specjalnie wielkich potoków pasażerskich nie ma - chyba, że zmieni się to po sezonie wakacyjnym. Ciekawy jestem, czy podobnie stanie się z linią na Robotniczą / WPP (teraz mało kto tam jeździ, zwłaszcza, że 12 skierowano gdzie indziej). Szansą dla Kleciny jest rozbudowa linii za most...
Kędzior pisze:większość mieszkańców i turystów i tak woli iść po Rynku
Ale 16T takie luźne w środku też nie jeżdżą... ;) Mnie marzy się odbudowa torowiska w ciągu ulic: Odrzańska - Rynek - plac Solny - Gepperta - Szajnochy - pl. Boh. Getta -tak, aby był jednotor "równoważny" temu na Szewskiej (a nie żeby objeżdżać Stare Miasto od zachodu), a i frekwencja pewnie by wzrosła, bo Odrzańska w końcu jest bliżej Rynku niż Szewska... No ale to marzenie ściętej głowy.
Kędzior pisze:Nie tak dawno magistrat się pytał mieszkańców Wrocławia co zrobić z Szewską i dużo głosów było za usunięciem stamtąd tramwajów, bo przeszkadzają w spacerze po deptaku i w rozwoju handlu wzdłuż niej.
I tak pół biedy - Szewska po remoncie miała być dwutorem :P

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4320
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

#8 Post autor: Przemek » 2009-08-23, 14:49

[ Oryginalna treść: 23 Sie 2009 01:14 ]
PAFAWAG pisze:Na Kowale to akurat specjalnie wielkich potoków pasażerskich nie ma
No i właśnie podałeś genialny przykład wygaszania potoków pasażerskich na to osiedle. Przed remontem Kromera na Kowale jeździły 3 linie (11, 23, 8), potem dwie (11 i 23), a teraz jedna o nędznym takcie. Przykładów tego typu działań jest mnóstwo.

Autobusowa część pętli => http://phototrans.eu/14,343557,0,_8039.html oczywiście leży odłogiem, bo nikt nie pomyśli, aby poprowadzić tędy linię dowózkową pokroju 105, czy 147. Przy wprowadzeniu taryfy przesiadkowej, raptownie zwiększyłaby się ilość ludzi korzystającej z tej pętli.

[ Dodano: 23 Sie 2009 13:49 ]

Już się pojawiły głosy o kolejnych planach zmian:

144 w szczycie tylko co 15 minut (było co 7, i zawsze pełne, od momentu przeniesienia 21 na Stadion Olimpijski),
126,133 po południu co 20 minut (było co 15),
116 cały dzień co 30 minut (było w szczycie co 15),
122 w dni wolne co 30 minut, (122 w dni wolne zastępuje E, w soboty kursowało co 15 minut od 9-19-tej)
131 od 17-tej już co 30 minut (a było w dni robocze szkolne do 19 co 7,5 minuty)

Miasto zachęca do przesiadania się z samochodów do komunikacji miejskiej... Akurat ... :wall:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29030
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#9 Post autor: J-31 » 2009-08-24, 10:14

Kędzior pisze:Już się pojawiły głosy o kolejnych planach zmian:
To po co MPK kupuje nowiutkie Citaro, skoro już są cięcia ? :o:

Byłem na ul. Szewskiej i muszę przyznać, że dziwi mnie fakt, iż jest tam torowisko jedno kierunkowe - no, ale przynajmniej z hoteli usytuowanych przy ul. Powstańców Śląskich można dojechać tramwajem bezpośrednio na rynek Starego Miasta. Gorzej jest w drugą stronę.

Tramwaje na Szewskiej - wbrew temu co urzędnicy bądź mieszkańcy próbowali wmówić - w żaden sposób nie przeszkadzają ani w ruchu pieszych, ani działalności firm. Jeżeli tramwaje miałyby komuś przeszkadzać, to równie dobrze mogą one przeszkadzać wszystkim i w całym mieście. A to oznacza, że w ogóle można by je wyciąć. Tylko po co ? To może wróćmy do ery kamienia łupanego. :nuts:

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4320
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

#10 Post autor: Przemek » 2009-08-24, 13:22

Problem w tym, że mimo zakazu wjazdu i postoju samochodów na Szewskiej, jest on notorycznie łamany. W dodatku przez boczne uliczki przejeżdżają samochody blokując co chwilę i ruch pieszy i tramwajowy.

Tymczasem już informacja dotarła do prasy w sprawie planowanych zmian:
ktoś wysłał do Gazety Wyborczej list, w którym pisze: Jeździłem autobusem, pojadę samochodem
Rafał Matczak
2009-08-24, ostatnia aktualizacja 2009-08-24 12:01

LIST OTWARTY DO WYDZIAŁU TRANSPORTU UM. Po pierwsze chciałem wyrazić swój ogromny podziw dla ogromu pracy, jaki wkłada cały zespół Działu Zarządzania Transportem Publicznym w organizację i koordynację tak skomplikowanego przedsięwzięcia, jakim jest organizacja transportu zbiorowego.
Zarządzanie tak skomplikowanym organizmem wymaga nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale także pewnej dozy intuicji i zdolności przewidywania różnego rodzaju sytuacji. Ciąży też na zespole ogromna odpowiedzialność, by sprawnie przemieszczać codziennie nie tylko tysiące wrocławian, ale także mnóstwo osób z okolic miasta, które przyjeżdżają codziennie do pracy i szkół.

Ogromnie spodobał mi się pomysł odciążenia centrum z ruchu samochodowego na rzecz komunikacji zbiorowej. Jest to plan bardzo odważny i ambitny, któremu kibicuję całym sercem i sam od dłuższego czasu korzystam z samochodu jedynie, gdy jest to niezbędne.

Na co dzień, gdy sprzyja pogoda, chętnie korzystam z roweru. Kiedy zaś temperatura otoczenia lub słota na to nie pozwalają, wybieram środki komunikacji zbiorowej.

Mieszkam na obrzeżach Wrocławia, na osiedlu Sobieskiego. Podobnie jak moi znajomi z osiedla, najczęściej przesiadam się na pl. Dominikańskim i Grunwaldzkim. Ogromnie zatem zmartwiła mnie informacja, że trasy autobusów linii 141 oraz 131 od 29 sierpnia mają zostać skrócone do pl. Grunwaldzkiego i dodatkowo mają omijać rondo Reagana.

Wielokrotnie czekając na przystanku "Galeria Dominikańska" czy "Plac Grunwaldzki" widziałem, że z powodu olbrzymich korków autobusy nie przyjeżdżały na czas lub wręcz wypadały z kursu. Ogromnie byłem wówczas wdzięczny Wydziałowi za ideę przedłużenia linii 141 i 131 do ul. Wierzbowej, dzięki czemu ja i wielu innych pasażerów podróżujących w okolice Psiego Pola, mogliśmy szybciej powrócić z pracy do domów.

Informacja o skróceniu obu wspomnianych linii jest dla mnie mocno niepomyślna, gdyż gdybym chciał, jak dotąd, korzystać z komunikacji zbiorowej, musiałbym liczyć się z dodatkową przesiadką lub jazdą w o wiele mniej komfortowych warunkach - wiele osób jadących w stronę Psiego Pola zamiast w trzech autobusach (D, 131 i 141) będzie musiało pomieścić się w jednym - linii D.

Gdyby chciał ruszać z pl. Grunwaldzkim, z góry musiałbym wybrać linię, gdyż fizycznie niemożliwe jest szybkie przemieszczenie się pomiędzy przystankami 131 i 141, a peronami na rondzie Reagana, gdzie zatrzymuje się autobus D.

Szacuję, że czas podróży pojazdami komunikacji miejskiej na Psie Pole w przypadku zmian, które proponujecie, wydłuży się od 50 do 100 proc.

Choć do tej pory aktywnie promowałem wśród znajomych komunikację zbiorową, po wprowadzeniu zmian będę zmuszony wybrać to, co jeszcze do niedawna tak mocno krytykowałem, czyli jazdę samochodem i wydłużanie korków na ulicach.

Jestem pewien, że Wasza decyzja jest gruntownie przemyślana i uzasadniona. Choć nie znam jej powodów, mogę się domyślać, po rozmowach przeprowadzonych z kierowcami, i po tych "podsłuchanych", że sporo problemów stwarzał im wyjazd z ul. Wierzbowej i włączenie się do ruchu. Nie ukrywam, że z moich obserwacji wynika, że faktycznie kierowcy nie zawsze wpuszczali autobus. Proponuję zatem, by pojazdy MPK zatrzymywały się za Galerią Dominikańską na przerwę kierowcy. Następnie wyjeżdżałyby na Oławską i na światłach zawracały na przystanek pod PZU. Obecnie nie można w tym miejscu zawracać, jednak doświadczonym kierowcom MPK można by na to zezwolić lub wręcz zainstalować osobny sygnalizator świetlny.

¬ródło: Gazeta Wyborcza Wrocław
http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35749 ... hodem.html
Podpisuję się obiema rękami i nogami.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29030
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#11 Post autor: J-31 » 2009-08-25, 08:20

To faktycznie trochę dziwne, że Wtr wycofuje autobusy kursujące na Psie Pole (131, 141) z Ronda Reagana... no, ale może oni chcą odciążyć zniszczoną nawierzchnię pl. Grunwaldzkiego z dodatkowego ruchu autobusowego (tam w końcu kursują jednak przegubowce, a przynajmniej na 131) ? :]

Mam na myśli odcinek osi placu pomiędzy mostem Grunwaldzkim a RR. Bo z tego co widzę, to zarówno 131 jak i 141 po zmianach miałyby pojawiać się na pl. Grunwaldzkim, ale w drugim kierunku - tj. do Mostu Szczytnickiego ;)

Pirix

#12 Post autor: Pirix » 2009-08-25, 13:41

J-31 pisze:Bo z tego co widzę, to zarówno 131 jak i 141 po zmianach miałyby pojawiać się na pl. Grunwaldzkim, ale w drugim kierunku - tj. do Mostu Szczytnickiego
Co z tego, że pojawią się na placu skoro nie wjadą na perony RR tylko zatrzymają się pod Grunwaldzki Center, tam gdzie obecnie stoi 115 i 116. A przejście spod tego biurowca na perony RR zgodnie z przepisami Kodeksu Drogowego zajmuje 5 minut albo nawet więcej. Traci sens wtedy węzeł przesiadkowy jakim są perony. W kierunku osiedla Sobieskiego można będzie z peronów pojechać tylko pospieszną linią D.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29030
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#13 Post autor: J-31 » 2009-08-25, 14:44

Pirix pisze:Co z tego, że pojawią się na placu skoro nie wjadą na perony RR tylko zatrzymają się pod Grunwaldzki Center, tam gdzie obecnie stoi 115 i 116. A przejście spod tego biurowca na perony RR zgodnie z przepisami Kodeksu Drogowego zajmuje 5 minut albo nawet więcej. Traci sens wtedy węzeł przesiadkowy jakim są perony. W kierunku osiedla Sobieskiego można będzie z peronów pojechać tylko pospieszną linią D.
To fakt. Z Grunwaldzkiego Center prowadzi zdaje się przejście podziemne. To na pewno nie ułatwi przesiadki :]

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4320
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

#14 Post autor: Przemek » 2009-08-25, 16:56

W dodatku D ma po wakacjach kursować co 20 minut (przed wakacjami było co 15 minut od 7-mej do 19-tej), tak więc z peronu drugiego w stronę PP odjeżdżać będzie o około 60% mniej autobusów mniej niż do tej pory.

Wiadomo co to będzie oznaczać - przepełnienie nawet przegubów. A nie daj Bóg, zajezdnia IX wyśle krótkie Volvo, czy gniota na tę linię...

Pirix

#15 Post autor: Pirix » 2009-08-25, 19:16

J-31 pisze:To fakt. Z Grunwaldzkiego Center prowadzi zdaje się przejście podziemne. To na pewno nie ułatwi przesiadki
Jest przejście podziemne. Ale żeby dojść do niego spod biurowca to trzeba przejść przez wylot ul. Skłodowskiej Curie, torowisko tramwajowe i wlot w ul. Skłodowskiej Curie. To są trzy przejścia, każde z osobnymi światłami. Chyba nie muszę dodawać, że swiatła te nie są zsynchronizowane. Szczególnie drugie i trzecie. Dopiero po pokonaniu tych świateł mamy "prostą" drogę do przejścia podziemnego.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4320
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

#16 Post autor: Przemek » 2009-08-26, 13:08

Jeszcze na chwilę powrócę do tematu zmniejszenia częstotliwości linii na odcinku Psie Pole - Galeria Dominikańska (wszak dotyczy to także i mnie)

Zilustrowanie jak będzie wyglądała "przesiadka" z nowej 131/141 na tramwaj, autobus D... http://www.youtube.com/watch?v=tOQMIiB0oaw

A tutaj już dotyczące głównych osiedli Psie Pole Zawidawie.
http://www.youtube.com/watch?v=HMmcPFxuyKs

(Nie ma muzyki, bo YT się burzył ;))

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29030
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#17 Post autor: J-31 » 2009-08-26, 14:35

Kędzior pisze:Zilustrowanie jak będzie wyglądała "przesiadka" z nowej 131/141 na tramwaj, autobus D...
Nie napiszę niczego pocieszającego bo faktycznie ręce opadają :nuts:

Miejskim urzędnikom to całkowicie zwisa, że ludzie będą musieli dreptać z autobusów do tramwajów (i na odwrót) przez minimum 7 minut. :confused:

Pozostaje mi tylko zapytać - po co inwestowano w RR... by teraz likwidować z niego dogodne przesiadki ? :chytry:

9507
Posty: 2872
Rejestracja: 2008-10-03, 18:15
Lokalizacja: Wrocław

#18 Post autor: 9507 » 2009-08-27, 13:15

:wall: :wall: :wall: 133 i 126 co 20 minut? Z tym pierwszym to Auchan ma chyba coś do gadania i się nie zgodzi, ale na 126 wpływ mają tylko mieszkańcy... Spotkajmy sie w puszcze! :wall: :wall: :wall:

[ Dodano: 2009-08-27, 21:13 ]
http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/0,97899,6368296.html

Wyraź stanowcze NIE! zmianom wprowadzanym przez WTr! Zaprotestuj, wyślij do znajomych!

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4320
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

#19 Post autor: Przemek » 2009-08-28, 12:40

Mur się kruszy. 131 i 141 będą kończyć trasę na Rondzie Reagana.
Wysiadka na peronie 1, potem nawrotka na Szczytnickiej(?) i wjazd na peron 2. Będą odpowiednio dłuższe postoje na Litewskiej i Os. Sobieskiego.

Niestety to tylko nędzny półśrodek, lepsze byłoby skierowanie 131 na Nowy Dwór, 141 na Kuźniki w obie strony przez pl. Dominikański, albo względnie nawrotka na Dominikańskim bez wjazdu w Wierzbową po skończonym kursie.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29030
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#20 Post autor: J-31 » 2009-08-28, 12:52

Kędzior pisze:Mur się kruszy. 131 i 141 będą kończyć trasę na Rondzie Reagana.
Wysiadka na peronie 1, potem nawrotka na Szczytnickiej(?) i wjazd na peron 2. Będą odpowiednio dłuższe postoje na Litewskiej i Os. Sobieskiego.

Niestety to tylko nędzny półśrodek, lepsze byłoby skierowanie 131 na Nowy Dwór, 141 na Kuźniki w obie strony przez pl. Dominikański, albo względnie nawrotka na Dominikańskim bez wjazdu w Wierzbową po skończonym kursie.
Owszem, ale to i tak lepsze niż gdyby 131 i 141 miały omijać RR szerokim łukiem. Tak przynajmniej jest szansa na wygodną przesiadkę na RR ;)

ODPOWIEDZ