Ikarus 417

Wiadomość
Autor
Inspektor

Ikarus 417

#1 Post autor: Inspektor » 2005-01-21, 15:44

Co sądzicie o tym autobusie? We Wroclawiu jeździ jeden taki autobus,ale w innych miastach np.w Warszawie jest wiecej ezemplarzy tego autobusu.Jest on z 1996r,jeździ sie nim dosyć przyjemnie,ma nawet wygodne fotele,przesuwane okna,jest niskopodłogowy (był to pierwszy niskopodłogowiec we Wrocławiu),ma jednak pewną wadę - czesto sie psuje.Załączam jego zdjęcie:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2005-01-21, 18:01 przez Inspektor, łącznie zmieniany 1 raz.

voy

#2 Post autor: voy » 2005-01-21, 15:47

Czytałem, że silnik się w nim łatwo przegrzewa i wyjeżdża na krótko na jakąś linię. Podobno bardzo twarde zawieszenie (czego osobiście nie znoszę).

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29099
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#3 Post autor: J-31 » 2005-01-21, 16:04

Tak rzeczywiście. Ma bardzo twarde zawieszenie. Wszystko się w nim telepie. Ale za to ma bardzo wygodne fotele. Jest to bardzo szybki autobus. Dzisiaj rano go widziałem i to była chwila - tak szybko jechał.

MZA Warszawa posiada 2 szt. Ikarusa 417...
Inspektor pisze:We Wroclawiu jeździ jeden taki autobus,ale w innych miastach np.w Warszawie jest wiecej ezemplarzy tego autobusu (Ik415).
W Warszawie nie ma ani jednego Ikarusa 415, ale za to jest 5 szt. IK435... :)

A wracając do IK417. To nie wiem czy Inspektorze Zwróciłeś uwagę na podłogę w przegubie. Jest bardzo ciekawa. ;)

Poznaniak

#4 Post autor: Poznaniak » 2005-01-21, 22:16

Nawet ładny. Widze, zę MPK Wrocek sobie wzieło swojego rodzynka pod reklame ;-)

Inspektor

#5 Post autor: Inspektor » 2005-01-21, 23:43

Tommy pisze:Jak na Ikarusa to fajnie wygląda. Co prawda ma wymienione wyżej usterki, ale może być.

Wydaje mi się, że kiedyś ktos mówił, iż po Wrocławiu jeździ jakiś model testowy Ikarusa. Czy to może właśnie ten model :?:
Najprawdopodobniej to ten,choć testowy to on już nie jest...

Tommy

#6 Post autor: Tommy » 2005-01-22, 10:34

No zapewnwe nie jest, ale to fajnie, że Wrocław testował ten autobus :D

Wilchelm

#7 Post autor: Wilchelm » 2005-01-24, 16:49

Fakt faktem tak twardego zawieszenia w autobusie miejskim to jeszcze nie widziałem. Chyba ,aż za twarde :D

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29099
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#8 Post autor: J-31 » 2005-01-25, 12:00

Ja zauwazyłem że to jest normalna cecha wszystkich niskopodłogowych 400-stek.
Wyjątkiem są autobusy średnio podłogowe (435, 415). W tych autobusach zawieszenie jest również twarde, ale nie aż tak jak np. w IK417... :)

ikarus5326

#9 Post autor: ikarus5326 » 2005-12-02, 16:20

A ja pomogę wam Wrocławianom znależć tego Ikara. Oto więc linie na których najczęściej jeździ:
a)327- linia szczytowa jeździ z Kozanowa na Hallera
b)136- normalna Kozanów- Bardzka
c)134- normalna Księże Wielkie a drugiej pętli nie znam
A jak ktoś chce go zobaczyć to stoi często w zaj. przy ul. Grabiszyńskiej... :D

Jessi

#10 Post autor: Jessi » 2005-12-02, 16:25

134 jeździ z Nowego Dworu na Księże Wielkie. Na 136 jeździł ojn ostatnio w Sierpniu, mam tą linie pod nosem (500 m od przystanku). Na codzień jeździ na 327. W tej chwilii jest w reklamie okien PCV (przynajmniej miał ją w październiku, kiedy to go widziałem)

ikarus5326

#11 Post autor: ikarus5326 » 2005-12-02, 16:27

Jak ja go widziałem ostatnio to miał niebieską reklamę Centrostalu... :D Dzięki za poprawkę.

Jessi

#12 Post autor: Jessi » 2005-12-02, 16:51

Nono, była niebieska. Może nie za dobrze widziałem, bardzo szybko śmignął, aj chałem wtedy też autobusem, wiec mogłem nie zauważyć.

ikarus5326

#13 Post autor: ikarus5326 » 2005-12-02, 21:40

No tak. Każdemu mogło się zdarzyć. :D A pomyśleć, że na zdjęciu Inspektora jest czerwony...

Inspektor

#14 Post autor: Inspektor » 2005-12-02, 22:27

Na moim zdjęciu? :)

Jessi

#15 Post autor: Jessi » 2005-12-02, 22:27

No bo to jego fabryczne malowanie. Ja go w takim malowaiu nigdy nie widziałem.

ikarus5326

#16 Post autor: ikarus5326 » 2005-12-02, 22:53

Chodziło mi o zdjęcie na początku tematu... :D
P.S. Jeżeli to nie Inspektora, to przepraszam autora za pomyłkę...
Jessi pisze:No bo to jego fabryczne malowanie. Ja go w takim malowaiu nigdy nie widziałem.
Ja też go takiego nie widziałem... :(

Inspektor

#17 Post autor: Inspektor » 2005-12-02, 22:56

A ja go widziałem w takim malowaniu i nie tylko, bo jak jeszcze nie miał tych napisów, tyle że było to gdzieś ok. 10 lat temu :)

Co do autora zdjęcia, to zamieściłem je co prawda ja, ale autorem jego nie jestem ;)

ikarus5326

#18 Post autor: ikarus5326 » 2005-12-02, 23:00

No tak, nie pamiętam czasów 10 lat temu... :( Wtedy musiały być jeszce wszystkie Ikarusy... :shocked:

Inspektor

#19 Post autor: Inspektor » 2005-12-02, 23:07

Oj, były, były i sporo M11 oraz L11 jeździło w ruchu liniowym, w końcu nie było jeszcze setki siedmiotysięczników :)

ikarus5326

#20 Post autor: ikarus5326 » 2005-12-02, 23:10

Racja. A teraz solówek coraz mniej... :(

ODPOWIEDZ